راه شهید وطنم

در روزگاری که همه می خورند و بنز سوارند بادیگارد دارند و میدان دارند یادی کنیم از شهیدانی که بادیگاردان بی منتی بودند برای وطن و برای خاک ایران

راه شهید وطنم

در روزگاری که همه می خورند و بنز سوارند بادیگارد دارند و میدان دارند یادی کنیم از شهیدانی که بادیگاردان بی منتی بودند برای وطن و برای خاک ایران

سعی می شود به معرفی شهیدان خاک ایران که مردانه ایستادند و جنگیدند تا امنیت امروزمان را مدیونشان باشیم
لطفا پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شهیدغلامرضا کشتکار- ل۳۳ – از برازجان

 

وصیت نامه شهید غلامرضا کشتکار

با سلام ودرود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی نایب الامام خمینی ودرود به شهدای اسلامی اینجانب غلامرضا کشتکار،هم اکنون می خواهم عازم جبهه حق علیه باطل شوم آگاهانه ودلخواه این راه مقدس را انتخاب کرده ام.امیدوارم از یزدان پاک از اینکه تاکنون نتوانستم قدم مثبتی در راه حق بردارم مرا مورد عفو وبخشش خویش قرار دهد من از دوران کودکی وقتی روضه خوانان روضه سیدالشهدا را می خواندند افسوس می خوردم که ای کاش در جبهه حق علیه باطل در کنار امام حسین(ع)می جنگیدم اما امروز وقت آن رسیده ما مسلمانان امتحان پس بدهیم واین جنگ را من هیچ چیز نمی دانم جز یک امتحان برای مسلمین وهمانطور که امام عزیز ونور چشممان فرمود: مهمترین مسئله در موقعیت کنونی جنگ است.من عازم جبهه می شوم امید دارم که به آرزوی دیرینه خود رسیدم که فکر نمی کنم لایقش باشم به شهادت رسیدم این را بدانید که آرزوی دیرینه من بوده است به مادرم بگویید اصلاً دل در فکر من نباشد فقط در نمازهایش دعا برای پیروزی اسلام ودعا برای سلامتی رهبر عزیزمان امام امت. 

والسلام غلامرضا کشتک

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • حامد علی زاده

شهید غلامرضا کشتکار بوشهر دشتستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی